March 26, 2006

Uçaktayım bize doğru...

Şu anda pasifik okyanusunun uzerindeyim. Chicagodan kalkalı yaklaşık olarak 4-5 saat oluyor.

Dün gece saat 1 de yattim. ancak uyku tutmadı bir o yana bir bu yana döndüm. Sanırım uyuya kalmaktan korktum. Sonra baktım saati 4:30 ettim
dedimki kalkıp gidelim. Kalktım biraz dolandım sonra kol saatime bir baktım saat daha 3:30 haydaaa. Yatağım başındaki saat 4:30 laptop'ı açtım baktım orada da saat 3:30 tam ikna olacağım TV 'yı açtım 4:30. Tam ne yapayım derken internetten bakmak geldi aklıma. googladım baktım saat 3:30 ee napıyoruz. Hadi bir daha yattım saati düzeltip kurdum alarmı yattım tekrar.
Neyse zar zor bavulu kapatıp indim aşağı oteli k.kartı ile ödeyince 10 sn sürdü. Bindim arabaya saat 05:30 e geliyor. Uçak 07:30 da. Bastım gaza git git bitmiyor. 15 dk dedim 30 dk da vardım neyse. Dedim geciktim. Neyse girdim car return e daldım Budget a aha dedim bekleyeceğiz bir sürü. Ama burası Amerika herkes hızlı. Durdum bir Çinli abi geldi. Hoş buluştuk abiyle. Adam şöyle bir arabaya baktı. Sonra benzine baktı. OK dedi verdik kontratı eline adam elindeki alete bir numaralar girdi. Sonra öbür elindeki printerdan cırt cırt işlem tamam. Adamlar k.kartından işi bitirdiler. Yaklaşık 2 dk da tamamız.

Peki şimdi neresi? Turk Havayollarına mı AA mi? Dedim Tankut yürü AA e sanırım daha önceki seferde öyle yapmıştık. Neyse sorduk ok dediler ama bir sıra dedim yetişmeyecek ama neyse hızlı gitti. zaten gecikenleri öne alıyorlar.

Geldik güvenliğe dayandık. Adamlar baktılar ben yabancıyım malzemeleri kahverengi kutulara koyduk verdik xraye beni de bir kabine soktular dediler kıpraşma. Alet bana hava üfledi sanırm bu Sinan bahsettiği hassah burundu. Neyse bir çıktık alnımızın akıyla. Botlara da bir şeyler sürüp başka bir hassah buruna verdiler. O da OK. Sonra kadın dediki laptopı çalıştır. Ben güvenlik için derken kadın laptopınız düştü de bir bakın çalışıyor mu demez mi? Haydeee neyse açtık bir şey yok.

Bindik uçağa tabii her taraf Amerikalı boşuna American Airlines değil.:P Ortada acil çıkışın oraya oturdum kalkmadan önce host gelip acil durumda kapıyı kullanıp kullanamayacağım sordu ben kem küm edince dur dedi diğerlerine sordu yes dediler beni de abi bir öndeki adamla yer değiştirdi. Zenci bir kadının yanına oturdum. Kadın incilden birşey bakıp habire notlar alıyordu. Bende moda girdim uzaylı gibi sadece yes no coffee diyorum. Kadın son 30 dk konuşmaya başladı.

Sonra indik işte koşturup öbürüne checkin yaptım. Ha tabii arada MCDonalds dan quarter pounder bir menü yedim kahvaltı niyetine öğlen 2 de. Sonra uçaktayım. İKi tarafımdan sıkıştırılmış durumdayım. Artık biraz uyumalı.

No comments: